عکاسی تبلیغاتی یکی از اصلی ترین پایه های تاثیرگذار در تبلیغات است. اگر کسب و کار آنلاین دارید و قصد فروش محصول یا خدمتی را دارید بهترین روش برای معرفی محصول به مشتری عکس گرفتن از محصول خودتان است! در این زمینه کسی موفق است که در اولین نگاه مشتری را جذب کند و توجه آنها را به سمت خرید هدایت کند. با این نوع عکاسی در فضای مجازی ،سایت های فروشگاهی و کاتالوگ ها می توان از طریق بازار یابی بصری مخاطب را درگیر ساخت. بنابراین باید با کیفیت بالا خلق شود که فضای لذت بخش را برای بیننده محیا کند.
انواع
عکاسی تبلیغاتی
عکاسی از پوشاک
امروزه افراد برای زیبایی استایلشان اهمیت زیادی قائل هستند. کسی در فروش پوشاک موفق واقع می شود که این حس زیبایی و منحصر به فرد بودن اجناس خود را به مشتری القا کند . این عکاسی مناسب افرادی است که کسب و کار آنلاین پوشاک دارند و برای معرفی خود و شغلشان در فضا های مجازی فعالیت دارند.
نمونه عکاسی ها
قبلی
بعدی
عکاسی از غذا
معمولا این عکس ها در پیج های اینستاگرام رستوران ها و کافه ها، سایت های فروش غذا ، کاتولوگ های سفارش غذا در رستوران ها و یا تبلیغات خوراکی های صنعتی در سطح شهر مورد استفاده قرا می گیرد.
نمونه عکاسی ها
قبلی
بعدی
عکاسی از اکسسوری ها و وسایل
این نوع عکاسی نیز برای فروش در سایت ها ی فروشگاهی ،پیج های کسب وکار کاربرد دارد وهمچنین چاپ روی لباس ها و وسایل هم نوعی از استفاده از این عکس ها به شمار می آید.